Pigg och glad!

Avverkat veckans 3e pass nu, och nu väntar lite mys och mat innan jag åker och kikar förbi och säger hej till min kusin i hennes nya lägenhet ikväll!

Har haft det väldigt bra och mysigt efter att jag kom hem från GC. Morten har varit här en hel del, och jag har fått ihop några riktigt bra träningspass med honom. Han kommer igen till helgen, och det är jag så glad för. Snart drar ju säsongen igång och han försvinner iväg på några längre turer och jag på mina kortare. Sara har även hon kommit hem för några dagars besök, men åker tyvärr till Belgien för att sen åka till Italien redan på torsdag.

Har fått lite jobb på H&M och har fått ihop några dagar på Posten denna månaden. Bra där! Har ju fått en rejäl restskatt att betala in senast i november... Så lönen sätts direkt in på skattekontot. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0