Stugan

I fredags åkte Tina, Tilisha, Morten, Jonathan, Tereza och jag till stugan i Djurröd för träning och mys! Enchiladas och vin och filmmys stod på programmet på fredagen.

På lördagen duggade regnet på fönsterrutorna och termometern visade 2 plusgrader -  Tina och jag begav oss ut på cyklarna, men efter 15 minuter var vi dyngsura då duggregnet blivit till ösregn. Men vi körde klart rundan och trots regnet och kylan så njöt jag av att få lite nya vägar och ny omgivning att träna i. På kvällen var det räkor på menyn! Som jag längtat efter de räkorna.. Räkor och kräftstjärtar frästa i olja, vitlök x 1000 och chili. Yum! Underbar kväll i underbart sällskap.

På söndageftermiddag vinkade vi hejdå till stugan efter en mysig förmiddag med pannkakor.

Vi ses snart igen Stugan!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0