Sköna lördag

Snön föll från himlen i förmiddags, så mitt distanspass blev flyttat till TC.n istället. Bra pass i källaren, följt av bålstyrka uppe i huset sen. Men kan gott märka att jag tränat hela veckan, så vilodagen imorgon sitter helt perfekt! Somnade sen gott i soffan efter dusch och mat.

Kvällen har spenderats i köket. Var och handlade innan och de hade grymt billiga torkade frukter, så jag gjorde Flapjacks med gojibär, blåbär, tranbär och massa nötter. Imorrn gör jag dem med äpplen, sultanrussin och aprikoser. När jag ändå var i gång så passade jag på att göra min egen müsli också - den ser god ut! Får se hur den smakar imorgon - ljuvliga söndagsfrukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0