Ms. Lauryn Hill.

Konserten igår var faktiskt en besvikelse. Tråkigt som tusan. Fröken Lauryn Hill fick publiken att vänta i 1h och 55 minuter innan hon gick upp på scen, hon hade inte ens ett förband till att underhålla publiken. Efter 40 min väntan så kom hennes DJ ut och vände lite plattor, vilket fungerade för alla i ungefär 30 minuter, sen började alla bli väldigt otåliga. Spelningen som hon sen kom ut och gjorde var bra, men tyvärr så hade hon redan dödat humöret och entusiasmen för många efter nästan 2h väntan. Så det var med tunga ögonlock som klockan ringde 07.15 imorse, då vi först kom hem kl 00.30 eftersom hon inte kom på scenen förrän kl 21.55. Det har varit full rulle sedan dess, och nu väntar ett träningspass i källaren innan jag ska jobba på Posten, näst sista dagen för denna perioden! Ikväll måste jag packa, har redan börjat packa lite inför GC, men cykeln ska packas ikväll. Allt måste vara klart till torsdag då jag åker till Morten och sover där en vecka under tiden jag jobbar på 6-dages i Ballerup, för jag kommer hem kl 03.00 natten den 8e februari, sen flyger jag till GC kl 12.50 samma dag. Så där är lite att tänka på de kommande dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0