Long time no see, igen.

Har varit lite segt här igen, mycket på grund av att jag börjat twittra igen, så mycket snabbare och enklare. Följ med där om ni är nyfikna, http://twitter.com/tilinalevin.

Morten var här förra veckan, stannade en hel vecka denna gången. Hade underbara dagar tillsammans, och som vanligt var de även fyllda med träning. Fick några pass ihop, i riktigt skönt vårväder. Men nu är mannen iväg på årets första äventyr, och kvar är jag. Men Anna Pålsson kom ner i lördags så vi fick kört några timmar ihop, i ett mindre fint väder... 3+ och 16m/s gjorde passet hååårt... och kallt!! Men såna pass behöver man också ibland.

Annars har jag jobbat en del på Posten här i mars faktiskt, nästan lika mycket som jag gjorde förut på vikarietjänsten. Blivit några pass på H&M också, senast idag faktiskt. Imorgon blir det träning och Posten och på torsdag står det vila på programmet och då passar jag på att jobba några timmar på H&M också.

För övrigt mindre än två veckor till säsongspremiären nu... Ih, nerverna börjar redan krypa fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0