Testar igen... Friskus!

Okej.. Så det var falskt alarm sist. Men nu är jag frisk. Eller, den där rethostan är envis och är fortfarande kvar lite halvt om halvt, men feber och snor är borta, så jag har hunnit med 4 träningspass i alla fall, men fick tyvärr ett nästan 3 veckors långt ofrivilligt uppehåll. Så nu börjar vinterträningen om på scratch - igen. Känner mig återigen som en gammal pensionär nere på gymmet - men, skynda långsamt heter det ju... :)

Har varit två dagar hos Morten, kom hem ikväll för några timmar sedan - är nu igång och packar om väskan inför två dagar i Stockholm tillsammans med Tina, där väntar klippning hos vår fantastiska frisör, träffa Cerdic, och förhoppningsvis se Rihanna (håller tummarna för att hon är frisk nog till att spela imorrn...). På fredag börjar jag mitt vick på Posten på riktigt - jobbade fyra dagar förra veckan för att komma in i rutinerna.. Konstanta deadlines hela tiden, så kommer vara stressigt i början innan det sitter helt.



Glad frukostjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0