Full rulle

Har varit hos Morten 2 dagar, det passar så perfekt att jag kan sova hos honom när jag är inne på banan, man får ta till vara på varenda möjlighet. Svårt att få det till att passa annars med mina jobbdagar, hans jobbdagar, min träning, hans träning o.s.v... Men måndagar och tisdagar är ju som gjutna nu i alla fall.

Stannade dock en extra natt, så kom hem imorse, bytade om snabbt som attans, och stack ut och cyklade 3h. Burr, kallt var det. Visserligen var det plusgrader - tre stycken närmare bestämt. Men det är ungefär 20 plusgrader för lite, så kallt vill jag ändå påstå att det var. Sen var det stress, stress, för att sticka till jobbet - den andra tjejen behövde ledigt idag, så jag fick hoppa in. Efter att jag jobbat klart var det in till stan för att fixa några saker och handla lite mat. Landade vid matbordet kl 21.

Så det har varit lite full rulle... Imorgon väntar träning, och jobb mellan 12.45 - 19.20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0