What a lovely weekend.

Jag gillar denna helgen som varit.
Anna kom ner i lördags för att träna lite, vi körde ut en blandad grupp då det ändå var distans som stod på schemat, och delade upp oss längre ut på rundan. Ljuvligt väder med 6 plusgrader och massvis med sol. Men med en orkan-blåst som hette duga. Jesus Maria, vad det blåste. 19 sekundmeter stod den på. Bitvis så kändes det som om vi stod stilla. Men jag ville ha mer, mer, mer, mer. Men ingen annan, så jag fick ge mig. Mös och skvallrade lite med Anna när vi kom hem innan hon åkte hem för att åka vidare mot Falun igår. Ett besök på gymmet några timmar senare mättade träningshungern för dagen, och kvällen avslutades med tacos och filmen "Brothers" - se den, se den!
Igår var det lite kallare, 3 plusgrader men fortfarande med massvis med sol och lite mindre vind än i lördags. Aningen mindre grupp igår. Startade med att köra 2h med den gruppen, sedan vek jag av och körde ytterligare 2,5h ensam. Och såklart så tog vinden vid någon gång under de timmarna, och såg till att göra min sista timme till en mindre trevlig upplevelse. Men hem kom jag, om än med trötta, trötta ben.. Damn you, vinden.
Men jag är glad och nöjd för att jag äntligen fått en hel helg till att bara träna. Inga flyg som ska passas, inga blommor som ska delas ut och inga kläder som ska säljas. Just me.
Nu väntar jag på att Tina kommer hem, sen står den på gymmet och senare ikväll blir det bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0