Utomhus!

Jaa, så fick jag cyklat lite utomhus igen. Var ute ett pass dagen efter jag kom hem från Gran Canaria, 4 plusgrader och sol, mumsfilibaba. Sen kom ju minusgraderna igen. Idag stod den på minus 2 imorse men letade sig upp mot nollan senare under dagen. Fick sällskap av Martin från klubben, så tiden gick fort! Blev bara 2,5h ute då jag inte vill köra för hårt direkt efter halsontet och det faktum att det spenderats 2h ute i sadeln i kyliga Sverige sedan november. Men jag är en glad tjej idag! Nu väntar 1h på testcykeln, så blir jag ännu gladare sen.

Just det ja, har glömt att berätta en sak för er - ni får en ledtråd på bilden nedanför. Eller, ledtråd och ledtråd. Det är ganska tydligt. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Mångmijon-spons från Cloetta..? :)

2011-03-03 @ 11:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0