Årsresumé! (En jäkligt försenad sådan)

Alltså, nu postar jag mest det här för min egen skull, för det är ju ett tag sedan nyår.. Men jag älskar att ha dessa årsresumérna liggandes till att titta tillbaka på ibland och minnas lite hastigt sådär, åren som gått. Men ni får självklart gärna ta del av det som följer här nedan;

Ja, jag får ju inte vara sämre detta året, eller, det har jag ju redan varit då jag faktiskt publicerar detta den 1a januari istället för 31a december. Men så kan det ju gå ibland!

Januari;

Inleddes med en hel massa jobb som vanligt då rea-rushen håller i sig till slutet av januari alltid. 
Blev även ett hastigt och lustigt besök upp till Surte och Klas för att fixa lite med cyklarna och min sittposition. Fick även med mig en fin pärla hem i form av en Stevens tempocykel.
Gick även och kollade på Disney On Ice tillsammans med Mamma, Pappa och Tilisha - precis som små barn :) Annars var månaden ganska händelsefattig, jobbade mest, försökte klämma in träning, och försökte hitta tid att slappna av med mina nära och kära.






















Jag i KBH på besök hos Tilisha.


Februari;

6-dages stod för starten av februari månad. Eller, först gick bilen sönder i januari på väg hem från presskonferensen för just detta evenemang, så med ny bil (begagnad) så begav jag mig till Köpenhamn för att återigen bo hos Tilisha under en vecka och njuta av bancykling 6 fantastiska kvällar. Gjorde även min första radiointervju någonsin, märkligt...
När jag kom hem igen så var det återigen ganska mycket jobb som väntade, och många timmar inne på TC:n då jag i februari inte hade varit ute på vägarna sedan den 12e december på grund av vädret.
Den 19e februari rullade bilen iväg mot Falun med Pappa, Katrine och mig. Upp och testa nya banan! Kul, kul, kul och kallt, kallt, kallt. När vi kom hem den 21a så hade Tilisha och Jonathan flyttat hem igen tillsammans med katterna Helmer och Willy i jakt på ny lägenhet i Malmö.
Den 26e februari var det dags att bryta den 10 veckors långa TC-trenden och bege sig ut på ett pass - total lycka!


Första utepasset på 10 veckor!


Mars;

Började trist och tungt då vår kära Willy plötsligt och hastigt lämnade oss. Aldrig varit med om att förlora ett djur på det viset, och aldrig sett ett djur dö sådär heller. Jättejobbiga dagar för hela familjen och speciellt Tilisha.
Den 7e mars flög jag till Mallorca med bland andra Tage, Jörgen, Katrine, Simon och Andreas. Två, som vanligt fantastiska veckor, även om första veckan bestod av snö, snöblandat regn och regn och att ni här hemma i Sverige hade det varmare än oss. Inte okej. Sista veckan vände det och det blev många timmar på sadeln.
När jag kom hem så började jag måla lite, något som jag fastnade för och fortfarande gör.


Mallorca


Willy


April;

Säsongsstart i Danmark, magen fylld av nerver, men hade en god känsla med mig hem till den svenska säsongsöppningen för mig. Men där vände det och jag kände mig kiss kass. Inte mycket mer än så som hände i april.


Säsongspremiär på nya pärlan.

... Nu orkar jag inte mer. Resten kommer imorgon.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0