Ofrivillig vilodag

Vaknade klockan 08 imorse av att regnet stod som spön i backen utanför - Hell no, tänkte jag. Och gick och lade mig igen. Upp igen 09.30 och vi bestämde oss för att vänta tills det torkat upp utanför - klockan 13 sken solen och det var riktigt varmt, vi drog på oss kläder och var fit for fight. Öppnade dörren och möttes av - regn!! HELL NO, tänkte vi. Och gick surmulna som få och satte oss i soffan igen. Tror dock det var en god ting att jag fick en till vilodag - knäet gjorde ont på vilodagen igår och idag har det varit smärtfritt hela dagen lång. :)

Lite alternativ styrketräning, 5 avsnitt Heroes, två tortillas och en dusch senare så var vi klara till att möta upp de andra - dvs Johanna, Jessica, Marie, Bella Maria, Christian, Linnea och Annie! Mysig middag på en av restaurangerna nere vid stranden som sedan avslutades med efterlängtad glass på Ciao Ciao.

Nu har Sara och jag avverkat ytterligare 3 avsnitt av Heroes, varsitt glas vin samt jordgubbar. Life is good.

Vanan trogen så sitter jag och har nätdejt med mannen som drar till Frankrike på 9 månaders äventyr imorgon. Sad, but true. Saknar honom redan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är verkligen jättsynd om oss...

2011-01-24 @ 16:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0