Gran Canaria!

Mitt bloggande har återigen uteblivit, men det var några jobbiga veckor där efter Tages bortgång. Har jobbat på en årsresumé sedan nyårsafton, men den går trögt.. Men har kommit till september, så snart ska den komma upp här på bloggen.

Annars så sitter jag förtillfället nere på Gran Canaria i Playa del Inglés med Sara. Tog cyklarna och stack ned till värmen, och oj vad skönt här är! Sara och jag hade inte cyklat ute på 8 veckor när vi kom ner hit, så första dagen var lite halvseg ska erkännas. Men det lättar lite för varje dag, och nu har jag börjat vänja mig vid att växla igen och att det inte bara går runt, runt, runt och runt ;) Huvudet har börjat förstå att det inte går att komma ifrån backarna, så lagom tills jag ska hem igen så ska det väl gå som smort. Attans!

Mellan 25 - 28 plusgrader varje dag, lite vind och stekande sol har lett till en hel del ränder.. Men skam den som ger sig - bikinin följde såklart med i resväskan, och lite pool-liggande varje dag efter träningen så ser det helt okej ut ändå.

Livet är skönt just nu - frukost, träning, mat, dusch, pool, dusch, mat, Heroes, nät-dejt med mannen, och sängen! Man hade kunnat ha det värre... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0