Där rök den träningen...

Har haft lite konstig känsla i halsen sista två dagarna, har inte riktigt kunnat finna ut av om det varit tungan som varit svullen längst bak eller om det varit halsen. Men jag har tränat på ändå då det inte synts något anmärkningsbart, men idag så hittade pappa tre gula prickar samt rodnad och svullnad längst bak i halsen... Kul.

Ringde och rådfrågade min husdoktor Marion (syster, tränare och massör - allt i ett, som en schweitzisk armékniv.) då jag är totalt inkapabel till att fatta egna beslut gällande min egen kropp. (Inte en särskilt avundsvärd egenskap.) Fick rådet att vila och gurgla whiskey, det ska tydligen hjälpa till att döda bakterierna. Well, sagt och gjort. (Efter lite googlande och ytterligare rådfrågande med stammisarna nere i butiken och paps såklart...) Här sitter jag nu med mitt apoteksmått fyllt med whiskey, så får vi hoppas att det fungerar.


Jag och whiskey'n, en helt vanlig måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0