Träning, träning.

Var en hård dag på jobb igår, då det började ösregna mitt i det hela.. Så lagom blöt och glad sprang jag runt och svettades mellan lägenhetshuset, för att sedan få självtorka i bilen ute på min kvällsrunda... Glömde dessutom att lämna bilnycklarna i skåpet igår, så imorse kl 07.00 befann jag mig på Posten för att lämna in dem igen.. Och det var självklart med en lite harklig hals som jag vaknade upp idag, efter den blöta gårdagen. Så efter frukosten så bäddade jag ner mig själv i sängen igen - och nu är jag alltså fit for fight för dagens TC-pass! Håller alla tummar och tår för att det inte bryter ut något - har inte råd med mer sjukdom denna vintern - förra 3 veckorsperioden räckte gott och väl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0