Say what?

19 grader i solen. 19. Plusgrader. Helt sjukt. Vart kom det ifrån? 10 grader och duggregn stod som värd för första 1½ timmen, wupti, så var det 19 grader och både buff och pannband fick stoppas ner i bakfickan för sista 1½ timmen. Då kan man fråga sig varför jag var tvungen att få punktering när det var 10 grader och duggregn, istället för i de ljuvliga 19 grader och solsken?
Nu ska jag väl inte klaga så mycket ändå, för jag hade min mek med mig - Samson. Men jag tog faktiskt av hjulet och däcket, och pumpade. Så jag var inte helt värdelös. Men helt klart att jag måste få starkare tummar. Nu blir det lite skön dusch, sen satsar jag på att vi ska ut och promenera en sväng ikväll. Ångest att sitta innanför en dag som denna.



Bildbevis. Har lärt mig att man alltid ska ta sådana, om möjligt. 16,2 grader i skuggan. Iih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0