Nej.

Nej, jag hade inte ben till att sitta med junisarna idag. Vet inte vad min kropp sysslade med, men den var helt ur funktion. Hade det svinjobbigt redan efter de första kurvorna och igångdragen, och fick redan där se klungan sakta glida ifrån. Blev en grupp tjejer som körde ihop, fick fatt i 5 stycken framför oss, och då var det alltså bara Linnea och Monica som lyckats bita sig fast hos juniorerna. Resten av tjejerna satt i min grupp och skulle göra upp om 3e platsen och dagens 15 bonussekunder. Loppet var mest en pina för mig, och någon spurt kunde jag inte bidra med, Clara Säll tog för övrigt hand om 3e platsen. Med tanke på hur det kändes är jag glad över att jag inte fick tidstapp från min grupp.

Tempot gick för övrigt bättre än vad jag trott, hamnade på en 7e plats utav 15. Små marginaler bakom mig, en hel del större framåt i listan.

Jag hoppas på bättre ben imorgon och snällare juniorer. Kl. 10.20 kör vi ut på våra 100 km.
Nu laddar vi om. God natt, hoppas ni haft en bra valborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0