Nu börjar det!

Ja.. inte smideskursen alltså. Men nu börjar basträningen 10/11. Och jag älskar det! (Påminn mig om att jag sagt det här när jag börjar klaga i takt med att minusgraderna blir fler och fler... Snälla.)

Har jobbat sedan i torsdags, har ledigt imorgon, sen jobb igen. Har fått undan en hel del kartonger, fick undan 25 stycken idag på 4h tror jag. Så det var skönt. Dock känns det fortfarande som att vi står på noll, då vi fick 25 nya kartonger när jag gick hem.. Var hemma 15.40 och i Klågerup 16.10, sedan bar det av mot Bokskogen! Har idag avverkat mitt första gå/löp-pass sedan vintern 07/08. Tog det väldigt lugnt med tanke på just det, men det spänner redan rejält i rumpan.. Trots massage här ikväll efter turen. Undrar hur det känns imorgon..

Sleep tight :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0