Frisk, frisk, frisk!

Hoppas inte jag ropar hej för tidigt nu.. Men idag känns det verkligen toppenbra! Igår kändes det bra.. Men idag.. Idag är en bra dag! Jag hoppas verkligen att det håller i sig och att jag är frisk nu!! Har jobbat 10 - 16.30 idag, har otroligt mycket att göra, önskar att det fanns fler timmar på dygnet och en större budget för oss att hålla oss till. 

Det rullar in kartonger varje dag, mannen från Schenker börjar på allvar tycka synd om oss till och med. Fick 42 häromdagen, 15 igår, 31 idag... Fler kommer imorgon.. Dessutom har vi kartonger från första veckan i juli som står och väntar på att packas upp. Katastrof är bara förnamnet.. Men, det är bara att gilla läget, och någonstans långt långt inne så är det ändå det här man gillar.. Är en enorm utmaning att fixa planering för att hinna med allt då vi även har kampanjer och omhäng som rullar igång varannan vecka hela tiden. Imorgon jobbar jag 14 - 20.15, och sen väntar även jobb hela helgen. Det gillar bankkontot!


Happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0