Waka waka craaazy

Vilken helg det har varit! Efter Gaga's spelning i fredags så mötte vi upp några av Tilishas danska bekanta och drog vidare ut i byn, jag körde dock bil så det blev en billig kväll för min del :) Men roligt var det. Träffade massa vänner inne på KB, men det blev allt för sent... så med väldigt få timmars sömn i kroppen så begav vi oss ut på en runda i skogen i lördags. Sara och jag cyklade hem från skogen också, kallt var det då det var extremt lerigt och blött i skogen, men den tjejen kan ju gasa... Så jag låg på hjul hela vägen hem och fick snabbt upp värmen!

Efter en dusch och tupplur var det sedan dags för nästa äventyr... :) Sara och jag begav oss till Lilla Torg för god mat och vin på Grappa, och fortsatte sedan på Friday's. Mötte upp Tina och tog tåget till Köpenhamn där vi träffade några cyklister och hade en fantastiskt rolig kväll... Var hemma 07.30 imorse. Pooh... Aldrig varit ute så länge förut, men det var helt klart värt det. Hade så kul, och vi älskar att ha Sara här hemma. Vilken tjej! :)

Men två utgångar på en helg är ganska tokmycket för lilla mig, har hunnit med hela 5 utgångar denna hösten - det hör minsann till ovanligheterna. Men nu blir det snart sängen, och imorgon väntar Ballerup igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0