Dag 4 på YA Arena

Två kvällar kvar - och vi har fortfarande ledningen. Dock bara med med 4 poäng... Det gick inte helt som vi önskat oss på scratch eller elimineringen, men så kan det ju gå ibland. Poängloppet förlorade jag med 1 poäng. Flying lap åkte Sara in på 2a bästa tid - 0.17 sekunder efter Jenny. På flygande kilometern åkte den estländska tjejen in på 14.71, och jag blev lite nervös - hon åkte på 1.18 sist ju. Och med tanke på att jag körde på 1.15.36 eller vad det var i måndags så vart jag osäker på om jag skulle fixa den tiden. Med 3 varv kvar kändes det som om jag stod fastgjuten på banan, men jag åkte in på 1.14.05 - tänka sig! Sara var 4 hundradelar ifrån sin tid i måndags. Nära, nära! Men vi slutade 1a och 3a på kilometern och plockade lite poäng i alla fall. Nödvändigt!

Ikväll får vi se vad som händer - vi satsar på att försöka vinna teamsprinten igen i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0