Prolog Hammarö

Jag är så seg på att skriva här, har inte riktigt lust eller motivation till det här just nu, så jag delar helt enkelt in det hela i småbitar, annars får jag väl aldrig skrivit här.

I alla fall - I fredags var det som sagt dags för prologen på Hammarö 3 dagars, ganska tufft ändå med tanke på att det blev sida-mot ganska stora bitar av den lilla vägen. Inte särskilt varmt heller, runt 10 grader skulle jag gissa på! Men jag hamnade på en 12 plats, vilket var OK med tanke på hur jag har det med prologer. Och avståndet till de andra tjejerna var lite mindre än vad det varit föregående år, så jag behöll huvudet högt och laddade om till tempot på lördagsmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0