Bonnamarknad

Den här helgen fick bli en tävlingsfri helg för mig - och så här i efterhand är jag glad för det då det tydligen var regn, regn, regn och ruskigt kallt uppe i Kristianstad.. :)

Istället så kom Katrine ner till mig i fredagskväll och på lördagen stack vi ut på ett lätt pass med tre av mina syskonbarn. Trots konstant duggregn och inte mer än 7 grader så höll alla humöret uppe :) När vi var klara sen så var det dags för Katrine att uppleva en äkta Bonnamarknad på Staffanstorps vis.. Haha :) Jag vet inte med henne, men JAG hade sjukt kul i alla fall. :) Dagen avslutades med två nya fantastiska avsnitt av Vampire Diaries.

På söndagen var det hårdare träning som gällde - vi körde pace ut till Stenberget där barnen hoppade ur bilen och så körde vi tillsammans upp och ned för Slimming två gånger innan vi körde pace hem igen. Uh.. Backen kändes längre än vanligt den här helgen... Efter träningen var det dags att se när min Far fick sitt stipendie utdelat och sen var det dags för massvis med karusellåkning! Varken Tilisha eller jag har någonsin åkt så mycket karusell på bonnamarknaden förut. Men det var ruskigt kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0