Better weather, better legs

Idag har det varit underbart väder, 17+ och sol!! Dock fick vi inte njuta så värst mycket av värmen då det var bergen som gällde idag, så det var på och av med jackan stup i kvarten - varm, kall, varm, kall, varm, kall. Har varit en tuff dag med 5h 15 minuters trampande, och 5 berg avverkade, men benen är i alla fall bättre och huvudet likaså.

Fästena har det bättre dem också, vi har flyttat bakåt och höjt sadeln lite, vilket verkar ha gjort susen. Nu har jag endast ont när jag kör uppför, och smärtan kommer i väldigt små doser, till skillnad mot förra veckan, så jag gillar det!!

Hinner inte skriva mer nu, ska ut och äta middag med Tage om en liten stund.

Förresten - så har jag världens bästa roomie. Katrine och jag är den bästa kombinationen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0