Paiiiiiiiin

Sov 9h inatt, fortfarande totalt rubbad när jag vaknar. Jag har ju jobbat extremt mycket på sistone, och klämt in träning där. Jag är nu uppe i 57h sömn på 6 nätter, och om jag hade kunnat hade jag sovit sååå mycket mer. Det är ju INTE normalt. Men, så kan det gå, nu denna veckan som kommer så går jobbet tillbaks till det vanliga - någorlunda i alla fall, och jag hoppas på att komma in i vanliga rutiner och sömnrytm igen.

Idag har jag suttit på TC.n i närmare två timmar, hederliga gamla 8x2 stod på schemat, och som jag fick bita idag. Men till min stora glädje så hade jag lite sällskap ena timmen! Klubben var nere och körde ett pass, och även om vi inte kör tillsammans, så känns det så mycket lättare bara genom att där är lite folk.


Julia, Jag och Ellinor


Kommentarer
Postat av: Jørgen Rath

Hola.... mizzy. Er du stadig i live "over there". Som kolonist, burde du sørge for at kontakten til dit gamle moderland, altid er varmt, fremtidssikret og ikke mindst åbent. Håber du får "rullet" lidt - inde som ude... Giv lyd..... Nikoline vil ud og kælke....

2010-01-31 @ 10:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0