Lever hösten :)

Som jag skrev i förra inlägget - så lever jag nu äntligen hösten. Har alla år snackat om att NU, nu är det höst. Nu gör vi det mesta ut av den. Men nej.. ingenting har hänt. Men med Tina och Sara hemma så ser vi verkligen till att göra det mesta utav det mesta, och jag älskar det. Fullkomligt älskar det. Ibland kryper samvetet ikapp en, då "att leva hösten" kanske inte alltid är det mest optimala för träningen som skall äga rum dagen efter... Men jag tror verkligen på att om man mår bra i sinne och själ, så blir det bra ändå. Och just nu mår jag väldigt bra. Helgen som vart var mysig även den - utgång i fredags, filmmys i lördags och i söndags var det familjemiddagsmys och Morten var över på besök för första gången. Träning och jobb kläms givetvis in emellan i allt också. I like it.

Helgen som kommer så väntar Köpenhamn på fredag, Niclas utställning i Västra Hamnen på lördag samt Lucia Movie Night på söndag - måndag. Mys mys mys.

Tyvärr så har inte kameran följt med särskilt mycket undet höstens bravader...

Och just det! ... Ser ut som att Gran Canaria väntar på Sara och mig i januari.... ;) Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0