På bättringsvägen

Har absolut kommit på bättringsvägen, men förkylningen är envis och dröjer kvar lite för länge tycker jag. Har varit sjuk 1 vecka idag och i min värld känns det som en eeeevighet. Har inte haft feber sedan torsdagsmorse, så det är ju toppen! Men då jag nu blivit sjuk så har jag bestämt mig för att säsongen är slut för min del i år, och då är det bara idiotiskt att börja träna innan jag är 100% frisk. Så nu håller jag så länge tills allt verkligen är ute ur kroppen, och sen börjar basträningen igen!

Har haft tur också med att jag är ledig från jobbet till torsdag, så har haft en hel veckas ledighet till att kunna bli frisk! Fick nämligen jobba i torsdags trots feber då vi var tvungna att gå igenom Visual och Ceca är sjukskriven.

Nu ska Tilisha och jag ut och gå - har smittat ner henne, så nu har jag i alla fall sällskap!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0