Morgonpigg?

Vaknade redan 05.30 av att jag frös något fruktansvärt.. Kröp ihop till en boll. Blev varm igen. Blev sen kall igen. Hämtade en extra filt. Blev varm igen. Blev sen kall igen. Gick upp och tog på mig strumpor och mjukisbyxor. Blev varm igen. Sen blev jag faktiskt inte kall igen, men jag blev väldigt pigg efter att ha gått upp några gånger.
Så jag gick helt enkelt in och väckte Tilisha och Jonathan :) Till deras extremt stora glädje lade jag mig i deras säng och lyssnade på Rasmus Seebach. Mohaha.. Lillasyster? Jag? Neej... ;)

Och bara för det så lägger jag härmed upp hans "Lidt i 5" - Kat's favorit! ;)
(För övrigt så måste jag faktiskt erkänna att ju mer jag lyssnar på honom, desto bättre tycker jag han är.. Och jag älskar.. älskar.. ÄLSKAR danska. Det lyder bare så smukt! ;) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0