Ännu en dag

Ja, så har ännu en dag gått till ända. Har fått tränat bra på andra sidan bron idag, och jag är så glad för att jag får mer och mer motivation för var dag som går. Tror det har gjort mig riktigt bra att ta beslutet att ta det lugnt ett tag. Koppla ifrån allt och andas och tänka efter.

Var för övrigt i sommarhus med Katrine och hennes familj i helgen, i Kålhuset närmare bestämt - alltså Kulhuse. Hennes mamma hade födelsedag så Katrine och jag tog bilen över i lördags och mös hela helgen lång. Gjorde gott för själen och jag älskar deras sommarhus!! Det regnade dock hela söndagen, stod som spön i backen, så att se avslutningen av Post Danmark var uteslutet.. Istället stod vi på bron i Fredrikssund med paraplyerna uppfällda för att se cyklisterna susa förbi. Har inga bilder då Katrine har alla på sin kamera. Får sno dem nästa gång hon är här - vilket inte dröjer allt för länge hoppas jag!?

Men imorgon ska jag jobba igen, 12 - 20.15 så jag får hellre gå i säng nu då jag ska hinna att cykla en tur innan också.

För övrigt så havde ugnsrostade rotfrukter till middag idag.. Med mina rödbetor i! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0