We're on freakin' Hawaii!

Haha, åh, vet inte var jag ska börja... Vi anlände i vart fall igår kl 19.45 Hawaiiansk tid, och var framme på hotellet runt 30h efter att vi stigit upp i tisdagsmorse.. Min metod med att bara sova 2h innan vi stack för att kunna sova på planet sprack, då jag blev påmind om att jag INTE kan sova på plan. Totalt utslagen, somnade 6 ggr på shutteln till hotellet - på 20 min..

Vi har köpt fel adapter, så datorn dör snart, så jag får skriva mer imorgon, när jag är mindre stressad!!

Hawaii är i alla fall underbart :)

Möget vill inte ladda upp bilder för tillfället...

Kommentarer
Postat av: Tina

GORGEOUS!!!! Åh, jag vill så gärna vara där med er!!! Längtar tills vi hookar upp i L.A. Tills dess ser jag fram emot att läsa om ALLT ni gör och se bilder här på era bloggar! =)



Katten gnäller....tror den saknar er (känns märkligt att skriva DIG..så Tilisha får vara med på ett hörn,haha). Har precis gett den lite makrill så den har nog glömt er för en stund iaf=)



Jag ska opereras på måndag.....dem ville lägga mig i narkor, men nu blir det bara sedering, för jag ville inte sova helt...så nu blir jag typ halvt medvetslös...det enda jag ser fram emot, förutom att slippa denna jävla smärtan, är efteråt när allt är klart och jag är totalt groggy,tihi...



Se nu till att fixa möghelvetet så vi kan få se lite bilder!!!!



Pussa Tilisha från mig!



LOVE U BOTH SOOOOOO MUCH!!!

2009-09-17 @ 15:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0