The best burger!!

Okej.. Jag åt en fantastisk hamburgare på Mallorca 2007.. Smaken sitter liksom fortfarande fast i minnet.. Tina vet vad jag snackar om!! Den var helt gudomlig och jag började tvivla på att jag någonsin skulle smaka en bättre burgare!

Men igår var då dagen kommen va...  Jag och Tilisha skulle till ett hamburgerhak som vi gick förbi i förrigår, men vi kunde absolut inte hitta det. Sjukt märkligt, vi letade och gick fram och tillbaka, fram och tillbaka.. Så vi gick ungefär lite vilse sen kan man säga.. Men, allt har en mening, för vi hittade världens bästa hamburgerställe där istället. Det var helt fantastiskt..

Beställde in en Royal Al'i någonting, men grönsaker, dressing, en grymt saftig biff, stekt bacon och stekt ägg på.. Holy Jesus!! Jag hade kunnat äta en här till frukost nu. Såå är ni någonsin i Waikiki så måste ni äta på Cheeseburger Beachwalk vid Planet Hollywood och Quicksilver-affären!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0