September!?!

Holy Jesus! Tiden går alldeles för fort just nu, önskar att det fanns en paus-knapp jag kunde trycka på!
Idag är den 14 dagar kvar till Tille och jag sitter på planet mot Hawaii. Det kommer bli sjukt. =)

Innan dess så måste vi snacka ihop oss och betala alla grejer vi ska göra över internet.. Med mitt Visa-kort.. Jag känner mig verkligen som Tilles sugardaddy på sistone. Mitt kort som fått stå för bådas flygbiljetter och bådas hotell... Men rätt gött att hon är skyldig mig pengar i 511 år ändå. (Nästan så lång tid i alla fall.)
Måste även hämta mitt pass hos polisen, göra vår online-registrering för att få komma in till USA, ringa amerikanska ambassaden, beställa linser, köpa 511 andra saker som jag säkert tycker är nödvändiga inför resan men som jag säkert inte kommer att använda ändå.


Kommentarer
Postat av: Sara

jag saknar dig redan och tycker inte om att du dissar götalands :( <3

2009-09-01 @ 23:30:23
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Långt å långt, js tycker inte de e så långt till skåne!! :S Men meeeeeen ;) Japp, galan är ett måste och lagträff?? De ett ännu större måste! :D <3

2009-09-02 @ 09:54:04
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Aah, ja förstår de :) Vi får ses varannan helg eller nått för att inte deppa ihop helt och hållet! ;) LOVE<3

2009-09-02 @ 10:26:31
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Aaaahhhh, vi vet alla att du ville skriva CRAP egentligen, men du fjäskar för mamma och pappa! ;-)

2009-09-15 @ 09:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0