Resfeber

Ja, jag är väl inte mina föräldrars dotter för ingenting, så självklart har en stor resefeber med massa tankar och "men tänk om" börjat byggas upp inom mig.. 5 dagar nu. om 5 dagar så sitter Tilisha och jag just nu på planet med 1h kvar till landning i London.

Men det värsta är att jag har bara imorgon på mig att fixa allt som ska fixas. På lördag är det nämligen tempolopp i Helsingborg och på lördag linjelopp i Åstorp, på måndag jobbar jag och på tisdagmorgon - jag skulle faktiskt inte ens vilja kalla det för morgon, det är ju totalt omänskligt att vara uppe så tidigt.. Funderar på att låta bli att sova överhuvudtaget, man har ju 11,5 h på planet till L.A som man kan sova på! Ja, iaf, på tisdagmorgon så bär det av.
Känns som om det är tusen saker som ska fixas - jag vet bara inte vad!?

Jobb ringde i alla fall innan nu imorse och vill att jag kommer in tidigare p.g.a en smärre kris. Så nu ska jag ut och träna för att hinna med idag! 14 grader ute. Åh, vad jag älskar det här ibland.
Men det ser i alla fall ut som att det blåser mindre idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0