Packa, packa, packa.

Såå är det bara en hel dag kvar här, vi tar nämligen flyget kl 12.45 härifrån på torsdag, så måste åka härifrån runt 10 på morgonen... Och eftersom vi vill göra det mesta utav dagen imorrn så har vi satt igång och packat nu. Det går sådär bra för mig kan jag säga. Surprise!!

Hade 24,5kg med mig - jag fick ha 23, men eftersom Tille bara hade 19 så var det ju lugnt! Men även om schampot, balsamen och duschtvålen är slut och min flourskölj är nere på hälften såå har jag ju faktiskt handlat lite grann. Förstår bara inte hur jag kunnat göra av med så mycket pengar.. Men i alla fall, det blir spännande att se vad bagaget till slut kommer hamna på, minsn ju inte helt vad jag packade i handbagaget heller. Och till råga på allt så har jag köpt 3 feta böcker här borta, väger bly! =/


Såhär kan det se ut när jag packar...


Såhär mysigt har vissa andra som redan packat färdigt.. =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0