Dinner Cruise

Har precis kommit hem och duschat av oss efter en förmiddag spenderad på stranden. Det är helt fantastiskt fint här och så härligt att bada. Idag simmade vi bort till muren (lugn mamma och pappa, vi håller oss fortf. inne i den halvt inhängnade delen.. Inga hajar inte!) ja, i alla fall, under våra fötter kom ett stim med fiskar simmandes. Så fina, trekantiga svarta fiskar med klargula ränder.. Vi måste snorkla!! Ska nog dra till Hanauma Bay nästa vecka och snorkla, folk säger att det är som att stå i ett akvarium. Fiskar och koraller överallt, bara några meter ut i vattnet. Låter underbart, visst? :)

Nu ska jag snart stryka min klänning, ja, jag är nördig nog att ha resestrykjärn med mig.. Blir nog den nya klänningen från Forever21 som får åka på idag! Vi blir upphämtade utanför hotellet kl 16.40 för att åka ut med en katamaran på dinner cruise. Hemma igen ganska tidigt, tror vi åker därifrån vid 20 eller 20.30.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0