Did some more shopping...

Uups... Nej, men det var faktiskt nödvändiga köp denna gången, ett par jeansshorts i mörk tvätt - har faktiskt bara ljus tvätt sen innan, samt två vita baslinnen - har faktiskt bara vita tajta Vop-linnen sen innan..
Och det hela är ju menat att ha med till Hawaii! Imorgon är dagen - fixardagen! Det MÅSTE det vara, annars är det kört för mig att hinna fixa något.

Imorgon är det lätt, lätt massage på Rehab av syster Marion på förmiddagen, sen ska jag in till Lund och luncha med min käraste Sofie, klockan 13.45 har jag bokat klipptid hos Åse.. Inte klippt mig sen innan jag stack till Mallorca, då också av Åse.. Och att åka till gassande sol med slitet hår känns inte så jättekul. Så imorgon är det dags! Men nej då, såklart kommer jag inte att göra något drastiskt, sånt drömmer jag bara om - jag är för feg för att faktiskt göra det. Det blir till att klippa topparna och klippa upp det - det gamla vanliga.

Sen ska jag handla massa nödvändigt. Hmm.. jag kanske ska skriva en lista..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0