VILL TILLBAKA!!

Innan vi reste iväg så var människorna här och hur de beter sig nästan det enda vi visste. Det var så folk betedde sig, punkt slut. Efter 30 dagar på Hawaii och i Los Angeles så blev jag seriöst chockad av hur otrevliga folk här hemma faktiskt är.

I USA så tog du några steg in i en butik och så var det direkt ett supersött butiksbiträde som var framme och hälsade på en och alla är så öppna och tillmötesgående - helt galet skönt!! När vi kom till London och gick in i butikerna så passerade vi 6 stycken (SEX STYCKEN!!!) butiksbiträden som inte ens tittade åt ens håll. Nu är man van vid att hälsa på varenda en man passerar, småprata med alla människor i alla affärer och jag älskar den levnadstilen och mentaliteten! Här hemma skiter man i alla andra än sig själv och man skulle absolut inte få för sig att prata med någon random människa bara sådär ute på stan.

Jag vill gifta mig med USA.


Kommentarer
Postat av: Robban

Man kan inte gifta sig med ett land...

2009-10-17 @ 13:31:35
Postat av: Sara

De kankse är hawaii vi ska köpa? :O ;) <3

2009-10-17 @ 20:07:21
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0