San Francisco

Stack på en liten roadtrip till San Francisco i onsdagsmorse kl 06.30. Grymt svårt att komma iväg så tidigt då vi inte kom hem förrns 02 den natten och var i säng kl 03, så vi fick ung. 2h sömn.. Tog lång tid, närmare 7,5h då vi tog kustvägen upp för att den skulle vara så fin - det var dock inte mycket jag såg av denna vackra utsikt då jag slocknade ganska så snabbt.. Väl framme så letade vi upp ett bra hotell, åt lite mat på Cheese cake Factory - som jag saknat det sen Hawaii!! Sen lite shopping.. :)

På kvällen var det utgång, en hyfsat bra club/lounge - Infusion. Vi dansade som aldrig förr, sist jag var ute och verkligen dansade var i januari 2008, så det var grymt kul!! :) I säng kl 04.30...

Upp kl 08 för att inte missa frukosten på hotellet - som förresten var den sämsta hotellfrukosten någonsin, jag har fått bättre frukost på vandrarhem i Danmark!! Förväntade mig pannkakor och äggröra, men möttes av torrt rostebröd med jordgubbssylt... Checkade inte ut förrns kl 11 då vi inte väckte killarna förrns senare.. Så plötsligt blev dagen väldigt kort till att hinna med allt det vi planerat och eftersom det blir mörkt redan vid 18 tiden här såå var det ännu svårare. Hann med vår shopping och vår vintagemarknad, bron och Alcatraz fick vi dock inga foton på då vi bara såg detta i mörkret. Trist värre - men hey - vi såg det i alla fall!

Åt middag på Pier39 innan vi drog hem 21.30 - hemma igen kl 05 på morgonen efter mååånga sträcka benen och vakna upp - stopp för Tina den stackarn..  Hon är ju den enda som får köra hyrbilen!

Idag är jag totalt slut då jag somnade 07.30 igår och var uppe 11.30, har varit ute och festat ikväll igen och nu är klockan 06.15 här... SKa upp om 3h. Imorgon ska vi ut och festa igen.

Livet på semestern är hårt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ni ser ut att ha det väldigt bra!(: Avundsjuk kan jag säga:P

Saknar dig<3

2009-10-10 @ 19:08:50
URL: http://carrogustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0