PARADIS nummer 3

Holy Jesus!! Jag kollade upp på nätet var jag kunde köpa saker från Wilton - olika tårtverktyg och sånt där, och hittade en butik i Santa Monica. Eftersom vi ändå skulle dit för Tilisha skulle retunera några grejer så passade det ju perfekt. Såg först bara en liten hylla och tänkte "jaha.. var det allt?". (Det var e sån där stoooor butik med alla möjliga hantverks-saker) men längre bak i butiken hittade jag paradiset. ÅH! Såååå mycket saker och lite tid!!

Hann i alla fall fylla korgen och lite till och slutsummab blev 258$ - 1804 svenska kronor, vilket är skitbilligt för allt det jag köpte. Hemma tror jag det hade gått på 3500 - 4000 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0