Mindre än 48h kvar

Magkänslan är delad. Ena delen längtar hem till Mamma och pappa, katten, och min egen säng!! Men helst av allt så önskar jag att jag kunde ta hit min mamma, pappa, katten och min säng och stanna här. För detta stället är fantastiskt - utan tvekan.

Men nu kan jag ju tyvärr inte det. Ska iofs bli skönt att komma hem och äta riktig hemmalagad mat, slippa spendera så äckligt mycket pengar varje dag.
Min budget har ju spruckit totalt och det är inte mycket kvar av sparpengarna... Men, det är bara hem och spara!! Men jag tror kanske att jag var lite väl optimistisk för att tro att pengarna skulle räcka till både Hawaii, L.A, Mallorca och Italien.. Hmm.. nu blir det svårt här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0