Disneyland!!

Det var som en dröm..

För er som inte vet så köpte min mor och far en resa till Disneyworld i Paris till oss är vi var mindre, men i samma veva som vi skulle åka så började de bomba i tunnlarna där nere, så vi åkte aldrig. Och det värsta var att vi visste inte ens att vi skulle åka, och istället för att inte säga något överhuvudtaget så sa våra söta föräldrar till oss på julafton att "Jaa... vi skulle egentligen ha åkt till Disneyworld, men det blev inte så... God jul!!!" Ni kan ju själv tänka er hur förkrossade vi tre blev, vi grät i flera dagar. Haha!

I alla fall, nu såg jag att klockan blev supermycket, och vi ska åka till San Francisco om bara några timmar.. Så jag ger er några bilder och så får jag berätta om min bäst dag någonsin - nästan i alla fall - om en dag eller två :)

Pusspuss till mor och far!














Lite blöta efter en av åkturerna.. Haha, Cerdic blev dyngsur!!

Kommentarer
Postat av: Xrim

Ha det kul i USA! Drar ni till NY så får ni hitta Nassau Avenue i Brooklyn, bodde där när jag var fem. Hälsa de andra.



/Storebror Ronnie

2009-10-07 @ 12:35:00
Postat av: Lanvin

Jag saknar Kalle!! =(

2009-10-09 @ 19:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0