Träning i skogen

Förväntade mig en sån där halv-hård dag i skogen idag, men nej då. Det var visst några nya skogsmullar som skulle träna med oss idag - visade oss en sjukt fin runda - aldrig kört där förut. Så det var ju toppen! Vad som inte var lika mycket toppen var att min frukost som jag brukar äta på söndagar, och som brukar hålla hela passet igenom (när vi inte cyklar med skogsmullar vill säga) - den förbrändes ganska så snabbt. Plus att jag cyklade ut till skogen med Anders - i motvind. När vi sen skulle cykla hem igen - tror ni inte vinden har vänt då eller!? Så det blev motvind - igen. Och de där skogsmullarna kan sin skog och sin mtb-fart minsann. PUH. Men, nu är jag hemma, fått ett bad, mat i magen och nu är benen i högläge och jag ska sova lite!


Vill cykla i kort-kort NU!!


Kommentarer
Postat av: Kimmiiiie :D

omg, Tilina, ta bort denna bilden! :o <3

2009-11-16 @ 10:19:00
Postat av: Kajsa

RING MIG, VIKTIGT!! <3

2009-11-16 @ 17:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0