Kids =)

Igår efter jobb åkte jag och hämtade Viggo på förskolan, hem till deras hus och gjorde lite mellanmål till gossen och lekte med hans bilar! Jag hade köpt med mig en liten söt ask med hajtänder från Hawaii, han blev grymt imponerad! Så sen berättade jag historien om min morbror som bor i Sri Lanka som fångar hajar, och att han gett oss ett stort hajgap som vi har hemma. När Viggos mamma kom hem sen och han skulle visa sina hajtänder så löd historien såhär;

"Mamma, mamma, kolla!! Tilinas morbror fångade en haj, så fick jag tänderna, och Tilina har hela hajen uppstoppad hemma i hennes hus".

Kids, kids.. :)


Kommentarer
Postat av: Tilisha

Haha! Jag måste träffa honom!!! Skitsöt ju!

2009-11-27 @ 23:17:38
URL: http://www.tilisha.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0