Ingen gala för mig.

Beslutet blev alltså att skippa cykelgalan. Hade jag inte åkt på semester så hade den varit en självklarhet på höstens To-Do lista! Men, med ett bankkonto som är allt annat än välfyllt på senaste och brist på info, så var galan inget jag riktigt planerat in. Funderade till sista minuten på om jag skulle med igårkväll, men slapp ta något beslut då jag fick sms från Carenelli om att de sket i att åka upp - där var den samåkningen borta!

Så istället har jag fått tränat bra idag och nu ska jag snart till en spelning med Tegan and Sara på Mejeriet i Lund med Tilisha. Imorgon blir det mer träning och New Moon på kvällen med nyss nämnda och kanske även Kim och Kalle om de kunde =)

Saknar tjejerna otroligt mycket - men ni klarar er nog utan ert syd-europeiska sällskap denna afton.. Fast jag vet att det blir tufft för er ;) Hihi...

Försökte få in en bild här, men blogg.se vill inte riktigt som jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0