I'm gonna show you...

Haha.. igår på träningen så körde vi med ett gäng nya skogsmullar. Blev totalt 15 st i stora gruppen, sjukt roligt att vara så många, och ytterligare en gång blev det nya banor - kul!! Att vara enda tjejen är både positivt och negativt.. mestadels väldigt positivt! Men igår var några av killarna motorcross-grabbar, och varje gång jag passerade dem och de såg tofsen dingla utanför hjälmen så fick dem minsann fart och skulle bara om, till varje pris!! Men när jag efter halva passet bevisat för dem att jag faktiskt kan cykla i skogen så mjuknade dem upp och började faktiskt vara riktigt trevliga. Haha.. kändes så himla märkligt. Jag var verkligen tvungen att visa att hey, jag må vara tjej, men jag kan faktiskt. Men förutom det (eller kanske just p.g.a det?) så var det nog det roligaste mtb-passet hittills denna höst/vinter, ruskigt kul!! Avslutades med att cykla hem till Staffanstorp med Anders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0