What's happening?!?

Tilisha och jag snackar och har världskartan framför oss och drömmer oss bort till alla möjliga roliga destinationer. Plötsligt frågar Tilisha vart Thailand ligger i jämförelse med Paris, och jag tror såklart att hon skämtar.. Men nej, hon är fullkomligt seriös. Lite senare frågar hon var Hawaii ligger. Jag visar. 5 sekunder senare frågar hon var Los Angeles ligger, svarar med att det ligger typ längst till väst i USA.

Då ser jag plötsligt hennes finger snurra runt på hela kartan, man kan nästan höra hur maskineriet där uppe i huvudet jobbar.

Jag -  Det är det som det står "Förenta Staterna" på.
Tilisha - Jaaha....
Jag - Är du seriös? Vet du inte var USA ligger på kartan?
Tilisha - (lite smått förnärmad...) JO!! Jag kan bara inte hitta det...
Jag - Då vet du ju inte vart det ligger.
Tilisha - Jo!

... Några minuter senare sitter hon fortf. med näsan i kartan.. Hon har fortfarande inte hittat det. Och vet ni vad hon precis yttrade?

Tilisha - Fan, vart låg Hawaii nu igen...?

... She's a cutie. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0