Shopping limit

Sååååå, nu ser det äntligen ut som om min och Tilishas resa blir av, kommer bli så sjukt!! Men, smakar det så kostar det... Så nu har vi en shopping limit på 600 kr i månaden... Uh, det kommer bli så svårt.. Vet inte vad som hänt med mig, för shoppade jag nästan aldrig. Nu tycker jag det kommer bli ett helvete att hålla mig till 600 kr i månaden. Så igår på jobbet hängde jag ut halva mitt undanhäng, duktigt va? =)

Mina arbetskollegor försökte pressa mig till att hänga ut det hela, men hey, man måste börja långsamt!! Ska försöka ta väck ett eller två plagg till idag..

Blir allians ikväll, inte jättetaggad då benen börjar bli ganska slitna.. Hammarö 3-dagars med H-jun förra helgen, förra veckan blev det 6 stenhårda pass, vila i måndags, hårt igår igen.. Ja, jo, det känns som om något skulle varit fel fall de INTE skulle varit slitna faktiskt..

Men nu är det Entourage innan jobbet kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0