Norge och en försvunnen kamera.

Igårkväll kom jag hem från Norge / Bullarebygden!

GP.et gick ju som sagt inte alls som väntat, brukar älska kurvor och fart, men i lördags var jag spänd och nervös och hatade det hela. Vet inte varför, men, såna dagar har man ju ibland. Gick i alla fall i mål.

Igår var det med mycket fjärilar i magen som jag ställde till start, vart en mycket kuperad bana vi hade framför oss, och som de flesta vet har jag under ett tag haft sjukt me psykiska problem inför just backar. Carro låg 7a sammanlagt så det var henne vi skulle försöka köra för! Det gick sjukt bra för mig i backarna, höll mig långt framme och höll min placering uppför backarna, kasade inte jojo upp och ned som jag alltid brukar annars. När vi kom till varvning och skulle gå ut på sista varvet så vart det några tjejer som krokade ihop i målbacken och flög i marken, jag hann precis svänga undan till vänster och klarade mig, men Carro hade ingenstans att ta vägen, hon klarade sig från vurpan men vart tvungen att stanna. Fick order om att vänta in Carro och hjälpa henne upp i klungan igen, sagt och gjort. När Carro kom ifatt så borrade jag ner huvudet och tog ett ordentligt tag. Så hårt så att jag själv inte orkade gå ikapp sen, efter att karavanen kom förbi så kom jag ikapp klungan igen innan första backen började, där sa det bara stopp i benen och så höll det på tre gånger, upp och ned i karavanen, kom ikapp precis i roten av backarna alla gånger, sen vart benen så fulla av syra så det var inget att göra mer än att rulla i mål.

Men Carro kom ikapp iaf, och vi fick Carro och Madde i  topp 10 i sammanlagda om jag förstod det rätt. (Struligt med att få fram resultat där uppe.)

Nu är det dags för jobb.

Visstja, kameran är försvunnen. Eller, jag hittar den inte i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för hjälpen!:D

2009-05-25 @ 13:33:37
URL: http://carrogustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0