Hammarö 3-dagars

Jodå, då var man hemma igen, kom först hem igårkväll kl 23 faktiskt.. Så var ganska trött idag och vaknade på helt fel sida.. Men så kan det ju vara! =) Nu är jag glad igen!

Började med prolog i fredags, och det är ju absolut inte min starkaste sida, har så svårt för att finna fokus så det är galet. Tyckte uppvärmningen gick grymt bra och var taggad! Men som sagt, med tusen tankar i huvudet på 3 kilometer så gick det naturligtvis inte särskilt bra heller.
Så på lördagen var jag peppad till att göra mig själv ett rättvist tempo, började bra och plockade snabbt in 10 sek på tjejen framför mig, men efter 2 kilometer så försvann all koncentration och istället började jag koncentrera mig på hur snabbt hon försvann framför mig.

På eftermiddagen var det dags för GP, var lite nervös då det var start med H-Jun och förra året var jag i så kasst tillstånd så jag flög av efter ganska exakt 1500 meter.. Men till min stora förvånan satt jag med hem, hade det bara riktigt jobbigt två gånger under hela loppet.. Då fick jag bita i ordentligt.. Men vi satt med hem och Martina spurtade till sig en 3e plats!! =)

Efter lite strul mellan några cyklister på lördagens GP, så valde Camilla Larsson att inte ställa upp på linjet på söndagen, vilket flyttade fram Sara till en total 3e plats. Så vi visste vem som skulle vara vems bitches under loppet. ;) (Internt....) Var hårt på sina ställen, men satt med hem och vi lyckades köra taktiskt trots starten med H-jun! Var grymt kul! En sak som inte var lika kul var att Martina snörpligt nog vurpade med 1,5 varv kvar.. Riktigt trist då hon såg ut att ha riktigt vassa ben under hela loppet.. Men Sara och Carro fick en 3e och en 5e-plats totalt iaf!

Har varit en grym helg med riktigt hög tävlingsfart och de där 110 kilometerna som skulle avverkas igår; kändes verkligen som om de flög förbi då det hände något i klungan konstant! Riktigt bra träning =)

Tjejerna har har varit grymma, tyvärr Kajsa fick stå vid sidan om p.g.a sjukdom och även Lisa sista dagen.. Ska bli grymt kul att köra allihop tillsammans sen!!

Början av maj.. Tänk sen i augusti.. det där är inte OK. Alls.
Tror ni alla förstår att jag syftar på brännan.

Kommentarer
Postat av: Kim såklart ;D

SÅ JÄÄÄÄÄVLA FIN BRÄNNA HAHA! :D

2009-05-05 @ 16:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0