F-f-f-fabolous weekend.

I fredags vart det Vinylbaren som gällde, Factory45 hade spelning, så var där med Josse, Anna, Maja och Tilisha och käkade först. Mums, baconhamburgare och jordgubbsmilkshake. Love it. 

I lördags skulle Tina, Tilisha och jag vara blomsterflickor uppe i Asnäs i Danmark på GP Bikebuster - Odsherred Classic. Var OK väder när vi stack hemifrån 05.30 om morgonen, väl framme vid 08 så fick Tina det jättedåligt, så hon fick tyvärr sitta i bilen och sova hela dagen.. Så Tilisha och jag fick ta det hela istället, och det började regna.. och regna.. och blåste.. och var SÅ kallt. Jag är grymt glad för att det inte var jag som skulle cykla, och jag tyckte så synd om de stackars cyklisterna som skulle köra 209 km i det där vädret. Hade 6 lager på överkroppen, såg ut som Michelin-gubben, men frös ändå. Men vi hade kul trots det, Tilisha och jag. =)

Stod ute från 08 till 19.30 i regnväder och kyla, så bestämde mig för att inte tävla igår (söndag) då det kändes lite taskigt mot kroppen faktiskt. Så vi åkte hem på kvällen och igår blev det istället ett träningspass med lite intervaller och spurter inlagda så jag skulle få lite tävlingskänsla ändå.

På torsdag åker jag norrut och sover på obestämd ort, för på fredag är det dags att tävla i Norge med tjejerna! Har inte tävlat där sedan jag var 13 år tror jag.. Så det blir kul. =) Banprofilerna ser tuffa ut.. Pooh..
Nästa vecka blir det Pinsecupen i Danmark, sen blir det ytterligare tre race i Danmark helgen efter det.
Sen är det Kortbane-SM, sen SM, sen U6 efter det. Nu rullar det igång på allvar igen!


På Vinylbaren i fredags!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, så kul! var i norge ska ni tævla??

2009-05-18 @ 12:44:03
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0