Okej, regn idag igen...

Var så torrt och fint när vi åt frukost imorse, klädde entusiastiskt på oss cykelkläder och när vi kommer utanför hotellet så regnar det bannemig igen... Nej, nej, nej, neej... Cyklade ut ändå och det började bara regna mer och mer och mer. Vissa vände hem efter en halvtimme för det var för halt, men vi andra cyklade vidare. Körde en liten intervall tillsammans med två av de andra tjejerna, det slutade regna.. Men det började igen. Frös så sinnessjukt mycket om fötterna!!! BRR!! Var så blöt och så skitig, jag kan ju säga att det vita på mina Svanesundsbyxor är allt annat än vita nu... Så jag gick och duschade med kläderna på. Så fick man sköljt väck det värsta. Sen tvättade jag de med tvättmedel 4 gånger i badkaret. Sen gav jag upp, vattnet fortsatte bara vara grått. Men vi fick i alla fall kört lite mer än 3h, helt OK för detta väder. Prognosen säger fortsatt väder fram till fredag..

Har varit på kaffedejt med en gammal bekantskap som jag inte sett på 6 år idag, kul!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas att du har det bra där nere, och att det inte regnar allt för mkt på dig(;

Vi kommer att sakna dig i Italien!!

2009-03-31 @ 13:00:39
URL: http://carrogustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0